Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Otwarta nauka w Polsce 2014. Diagnoza
(Wydawnictwa ICM, 2014)
Otwarte modele były początkowo wdrażane oddolnie i lokalnie, ale w miarę ich rozwoju coraz istotniejsze
stawało się podejście systematyczne, znajdujące wyraz przede wszystkim w politykach i strategiach instytucji:
naukowych, ...
Otwarty dostęp
(Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2014-10-13)
Otwarty dostęp w instytucjach naukowych
(Wydawnictwa ICM, 2015)
Raport „Otwarty dostęp w instytucjach naukowych” poświęcony jest podstawowym zagadnieniom związanym z wdrażaniem otwartego dostępu na uczelniach i w jednostkach naukowych. W części pierwszej autorzy zarysowują światowe i ...
Otwarty dostęp czy otwarta nauka?
(Narodowe Centrum Kultury, 2014)
Ostatnie lata postawiły naukowców wobec konieczności wyboru własnych strategii komunikacyjnych. Odbiorcy będą się różnicować: nie będą to tylko czytelnicy; wraz z pojawianiem się nowych sposobów wykorzystywania treści ...
Po czym rozpoznać dobre repozytorium?
(Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, 2014)
Starannie prowadzone repozytorium to repozytorium dopasowane do całego systemu repozytoryjnego, obejmującego repozytoria instytucjonalne i dziedzinowe oraz repozytoria danych. Wymiana metadanych umożliwia powstawanie ...