Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

    • Internet wzbogacił moje życie. Wpływ korzystania z internetu na życie osób 50+ 

      Czerniawska, Dominika; Fenrich, Wojciech; Olcoń-Kubicka, Marta (Koalicja Cyfrowego Włączenia Generacji 50+., 2011)
      Raport przedstawia wyniki badania jakościowego analizującego wpływ internetu na życie codzienne osób w wieku 50+. Wyniki badania wskazują, że korzystanie z internetu przyczynia się do zwiększenia i przedłużenia aktywności ...
    • Między alienacją a adaptacją : Polacy w wieku 50+ wobec internetu 

      Batorski, Dominik; Czerniawska, Dominika; Fenrich, Wojciech; Kowalik, Wojciech; Kubicki, Paweł; Olcoń-Kubicka, Marta; Zając, Jan M.; Żychlińska, Monika (UPC Polska, 2010)
      Raport analizuje korzystanie z internetu przez osoby w wieku 50+ oraz podejmuje kwestie cyfrowego wykluczenia osób starszych. Na potrzeby raportu przeanalizowane zostały wyniki najważniejszych badań dotyczących korzystania ...
    • Otwarty dostęp w instytucjach naukowych 

      Fenrich, Wojciech; Siewicz, Krzysztof; Starczewski, Michał; Stępińska-Ustasiak, Lidia; Szprot, Jakub; Lewandowski, Tomasz (Wydawnictwa ICM, 2015)
      Raport „Otwarty dostęp w instytucjach naukowych” poświęcony jest podstawowym zagadnieniom związanym z wdrażaniem otwartego dostępu na uczelniach i w jednostkach naukowych. W części pierwszej autorzy zarysowują światowe i ...
    • Towards Open Research Data in Poland 

      Fenrich, Wojciech; Siewicz, Krzysztof; Szprot, Jakub (Wydawnictwa ICM, 2016)
      The aim of the report „Towards Open Research Data in Poland” is to provide a starting point for the debate about opening research data in Poland. It consists of two main parts: an analysis of the legal framework and the ...
    • Wdrożenie i promocja otwartego dostępu do treści naukowych i edukacyjnych. Praktyki światowe a specyfika polska. Przewidywane koszty, narzędzia, zalety i wady 

      Niezgódka, Marek; Czerniawska, Dominika; Leszczyński, Karol; Szprot, Jakub; Fenrich, Wojciech; Bartecki, Paweł; Siewicz, Krzysztof (Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, 2011)
      Głównym celem ekspertyzy jest zaproponowanie zestawu narzędzi służących implementacji otwartego dostępu (OD), który definiujemy szeroko, jako nieograniczony dostęp do treści naukowych, głównie recenzowanych artykułów ...