Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTabaszewski, Robert
dc.date.accessioned2014-10-24T06:50:36Z
dc.date.available2014-10-24T06:50:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationTabaszewski R.K., Instytucjonalno-prawne uwarunkowania kampanii wyborczych w Polsce. Zagadnienia wybrane, [w:] Marketing wyborczy we współczesnych kampaniach wyborczych, E. Kancik, P. Jakubowski (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2013pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-778-4364-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5557
dc.descriptionTabaszewski R.K., Instytucjonalno-prawne uwarunkowania kampanii wyborczych w Polsce. Zagadnienia wybrane, [w:] Marketing wyborczy we współczesnych kampaniach wyborczych, E. Kancik, P. Jakubowski (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2013, ISBN 978-83-778-4364-2, s. 14-29 [recenzent: prof. dr hab. Wojciech Sokół].pl_PL
dc.description.abstractKampania wyborcza, jako jeden z wyznaczników sprawnie funkcjonującego mechanizmu wyborczego w państwie demokratycznym, pozostawała przez długi czas poza centrum zainteresowania administratywistów i przedstawicieli doktryny prawa konstytucyjnego. Zagadnienia związane z organizowaniem, prowadzeniem i rozliczaniem kampanii wyborczych pozostają na styku norm prawa wyborczego, prasowego i finansowego. Ramy instytucjonalno- -prawne zagadnień związanych z kampaniami wyborczymi zostały zawarte w Kodeksie Wyborczym, prawie prasowym, rozporządzeniach Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz aktach normatywnych niższego rzędu. Zawarte w nich rozwiązania dotyczą także stosunkowo nowych instytucji prawa wyborczego: alternatywnych metod głosowania, zasady parytetów, czy jednomandatowych okręgów wyborczych do Senatu.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiejpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectkodeks wyborczypl_PL
dc.subjectsamorządpl_PL
dc.subjectprezydentpl_PL
dc.subjectSenatpl_PL
dc.subjectSejmpl_PL
dc.subjectgłosowaniepl_PL
dc.subjectmarketing politycznypl_PL
dc.subjectwyborypl_PL
dc.subjectkampanie wyborczepl_PL
dc.subjectprawo wyborczepl_PL
dc.titleInstytucjonalno-prawne uwarunkowania kampanii wyborczych w Polsce. Zagadnienia wybranepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationKatolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła IIpl_PL
dc.description.epersonRobert Tabaszewski


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.