Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRatajczak-Mrozek, Milena
dc.contributor.authorSypniewska, Paulina
dc.contributor.authorNowacki, Filip
dc.date.accessioned2014-10-28T12:13:17Z
dc.date.available2014-10-28T12:13:17Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationM. Ratajczak-Mrozek, F. Nowacki, P. Sypniewska, Zapotrzebowanie polskich sieci franczyzowych na usługi doradcze, "Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie", 2013 Nr 2 (27), s. 65-71pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5583
dc.description.abstractCelem artykułu jest wskazanie potrzeb doradczych sieci franczyzowych, co ma pomóc zdiagnozować zarówno kierunki rozwoju samych sieci franczyzowych, jak i oferowanego im doradztwa. Stały rozwój rynku franczyzy w Polsce powoduje, że przedsiębiorstwa działające w oparciu o taki model biznesu poszukują nieustannie możliwości wzrostu. Duża kompleksowość prowadzonych działań sprawia że w procesie implementacji strategii rozwoju kadra zarządzająca sieciami franczyzowymi niejednokrotnie korzysta z pomocy zewnętrznej. Pojawia się zatem pytanie o specyficzne potrzeby franczyzodawców w obszarze usług doradczych, w kontekście kierunku rozwoju i umiędzynarodowienia ich działalności. W artykule przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych wśród sieci franczyzowych zlokalizowanych w Polsce. Wykazano, że mimo trwającego spowolnienia gospodarczego sieci franczyzowe w swoich planach w dużej mierze opierają się na dalszym rozwoju. Zidentyfikowano także trzy specjalistyczne obszary doradcze, gdzie wydaje się, że zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi będzie zyskiwało na znaczeniu wśród sieci franczyzowychpl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawiepl_PL
dc.relation.ispartofseries;2
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectwspółpraca przedsiębiorstwpl_PL
dc.subjectkonsultingpl_PL
dc.subjectdoradztwopl_PL
dc.subjectumiędzynarodowieniepl_PL
dc.subjectrozwój przedsiębiorstwpl_PL
dc.subjectfranczyzapl_PL
dc.subjectfranchisingen
dc.titleZapotrzebowanie polskich sieci franczyzowych na usługi doradczepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonMilena Ratajczak-Mrozek
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska