Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorChechelski, Piotr
dc.date.accessioned2014-11-05T09:31:31Z
dc.date.available2014-11-05T09:31:31Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationChechelski P.: Przemiany w handlu i ich wpływ na przemysł spożywczy. "Zagadnienia Ekonomiki Rolnej" 2006, nr 2, s. 107-121.pl
dc.identifier.issn0044-1600
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5629
dc.description.abstractNa tle tendencji w rozwoju handlu na świecie i w Europie omówiono rolę zagranicznych sieci handlowych w Polsce i ich współpracę z firmami przemysłu spożywczego. Przedstawiono globalne sieci handlowe działające w Polsce i realizowane przez nie strategie. Wymieniono dobre i złe strony istnienia ich na naszym rynku.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczypl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectsupermarketpl_PL
dc.subjectinwestycje zagranicznepl_PL
dc.subjectkierunki rozwojupl_PL
dc.subjecthandel krajowypl_PL
dc.subjecthandelpl_PL
dc.titlePrzemiany w handlu i ich wpływ na przemysł spożywczypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczypl_PL
dc.description.epersonKamila Sobiecka


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.