Show simple item record

dc.contributor.authorChrabański, Karol
dc.contributor.authorFurmankiewicz, Małgorzata
dc.date.accessioned2014-11-08T20:52:42Z
dc.date.available2014-11-08T20:52:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn2081‐478X
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5724
dc.description.abstractZ roku na rok rośnie zainteresowanie firm, instytucji, a także osób prywatnych własną stroną internetową, portalami oraz wortalami. Strony internetowe, portale oraz wortale różnią się między sobą nie tylko przeznaczeniem, ale także funkcjonalnością. Budując własną stronę internetową, portal czy wortal, zlecając ich budowę lub zajmując się ich odpłatnym tworzeniem warto zastanowić się nad wymaganiami zamawiających tego rodzaju produkty. W badaniu wykorzystano ogłoszenia umieszczone w jednym z ogólnopolskich serwisów ogłoszeniowych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcachpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectstrona WWWpl_PL
dc.subjectportalpl_PL
dc.subjectwortalpl_PL
dc.subjectwymagania klientówpl_PL
dc.subjectbadanie wymagań klientówpl_PL
dc.titleOkreślenie wymagań klientów odnośnie stron WWW, portali i wortali. Studium empirycznepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Koło Naukowe "Scientia Ingenium"pl_PL
dc.description.epersonMałgorzata Furmankiewicz
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska