Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJakubowski, Paweł
dc.date.accessioned2014-11-13T08:29:16Z
dc.date.available2014-11-13T08:29:16Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationP. Jakubowski, Kampania prezydencka 2010 w Polsce. Analiza strategii i technik wyborczych, „Consensus – Studenckie Zeszyty Naukowe”, nr 14/2010.pl_PL
dc.identifier.issn1644-3179
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5787
dc.publisherWydział Politologii UMCSpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmarketing politycznypl_PL
dc.subjectkampania wyborczapl_PL
dc.titleKampania prezydencka 2010 w Polsce. Analiza strategii i technik wyborczychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl_PL
dc.description.epersonPaweł Jakubowski


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.