Show simple item record

dc.contributor.authorJakubowski, Paweł
dc.date.accessioned2014-11-13T08:29:16Z
dc.date.available2014-11-13T08:29:16Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationP. Jakubowski, Kampania prezydencka 2010 w Polsce. Analiza strategii i technik wyborczych, „Consensus – Studenckie Zeszyty Naukowe”, nr 14/2010.pl_PL
dc.identifier.issn1644-3179
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5787
dc.publisherWydział Politologii UMCSpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmarketing politycznypl_PL
dc.subjectkampania wyborczapl_PL
dc.titleKampania prezydencka 2010 w Polsce. Analiza strategii i technik wyborczychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl_PL
dc.description.epersonPaweł Jakubowski


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.