Show simple item record

dc.contributor.authorJakubowski, Paweł
dc.date.accessioned2014-11-13T08:55:42Z
dc.date.available2014-11-13T08:55:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationP. Jakubowski, Marketing wyborczy partii politycznych w kampanii parlamentarnej 2011. Analiza strategii i technik wyborczych, [w:] Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie, Jakubowski P., Kancik E. (red.), Wydawnictwo UMCS, Lublin 2013.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7784-364-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5790
dc.publisherWydawnictwo UMCSpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmarketing politycznypl_PL
dc.subjectkampania wyborczapl_PL
dc.titleMarketing wyborczy partii politycznych w kampanii parlamentarnej 2011. Analiza strategii i technik wyborczychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl_PL
dc.description.epersonPaweł Jakubowski


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.