Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 99
(Nie) Bój się bloga! Jak wykorzystywać blog w edukacji
(Instytut Kultury Miejskiej, 2013)
Dzięki tej publikacji chcemy pokazać, że blog można założyć bardzo łatwo i wykorzystywać go jako istotną platformę zarówno w komunikacji rówieśniczej, jak i kontaktach nauczycieli z uczniami i rodzicami. Nie bójmy się ...
Kompetencje informatyczne a informacyjne – uczniowie i nauczyciele
(Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2015)
Technologie informacyjno-komunikacyjne jako pomost między światem nauczycieli i uczniów
(Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2015)
Fandomy jako element ruchu społecznego „wolnej kultury”, czyli prawo autorskie a produktywność fanów
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008)
Celem tekstu jest opisanie fandomów - społeczności fanów rożnych zjawisk kultury popularnej jako elementu ruchu społecznego "wolnej kultury". Praca ukazać ma fanów jako aktywistów free culture oraz pokazać, że jako tacy ...
Prywatność w Internecie – zarys perspektywy krytycznej
(Wydział Teologiczny Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, 2015)
Islam a Internet
(Wyższa Szkoła Handlowa im. B. Markowskiego w Kielcach, 2009)
From deviation to mainstream – evolution of fan studies
(Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, 2010)
Views on fans are changing rapidly. Not only is it hard to define a fan and pinpoint her characteristics but also different researchers have their own ideas about her. Ideas which very often differ considerably. There ...
Sieciowe gender-switching a społeczności internetowe
(Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, 2010)
Społeczności wirtualne. O wspólnotowości w społeczeństwie sieciowym
(Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu, 2006)