Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKomańda, Marcin
dc.contributor.authorCząstkiewicz, Radosław
dc.date.accessioned2014-11-23T19:43:55Z
dc.date.available2014-11-23T19:43:55Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.isbn978-83-85587-25-5
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5835
dc.description.abstractWspółcześnie przedsiębiorstwa stają przed problemem wykorzystania potencjału, jaki tkwi w społecznościach wirtualnych. Rozwiązania w tym zakresie stosowane w praktyce gospodarczej mają różnoraki charakter. Można jednak odnieść wrażenie, że główną osią podziału podejścia do działalności internautów jest kwestia poziomu zaangażowania ich w kreowanie finalnego produktu przedsiębiorstwa.pl_PL
dc.publisherTowarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa Odział w Katowicachpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectinternetpl_PL
dc.subjectspołecznośćpl_PL
dc.subjectprzedsiębiorstwopl_PL
dc.titleSpołeczności w interneciev- wyzwania dla organizacjipl_PL
dc.title.alternativeVirtual communities in the Internet - challenges for organizationsen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationWydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicachpl_PL
dc.description.epersonMarcin Komańda


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.