Przeglądaj Artykuły / Articles według tematu "Facebook"
Wyświetlanie pozycji 1-13 z 13
-
Cechy komunikacji angażującej czytelników skandynawskich dzienników informacyjnych w serwisie Facebook na przykładzie „Aftenposten”, „Göteborgs-Posten” i „Politiken”
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016)Serwisy społecznościowe, szczególnie Facebook, są coraz popularniejszym narzędziem wykorzystywanym przez marki medialne w procesie dialogu z odbiorcami. Celem badań był wskazanie, jakimi cechami charakteryzuje się komunikacja ... -
Communication of Transport for London conducted in social media during the London Underground industrial action
(University of Szczecin, 2020) -
Indywidualne zarządzanie prywatnością w serwisach społecznościowych – zarys problemu w kontekście rozważań dotyczących społeczeństwa informacyjnego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018)W niniejszym artykule zaprezentowane zostały wybrane aspekty indywidualnego zarządzania prywatnością w serwisach społecznościowych w odniesieniu do procesów zachodzących w społeczeństwie informacyjnym. W części pierwszej ... -
Media społecznościowe jako narzędzie marketingu internetowego na przykładzie Netflixa
(Akademia Zarządzania (Academy of Management) Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2020)Media społecznościowe szybko stają się jednym z najważniejszych kanałów marketingu internetowego, który zapewnia wiele korzyści dla organizacji. Chodzi tu głównie o zwiększenie zasięgu działalności, ponieważ dzięki nim ... -
Niepełnosprawność w dobie Web 2.0. Znaczenie portali społecznościowych dla osób z niepełnosprawnościami
(Wydawnictwo APS, 2018)Współcześnie sytuacja osób z niepełnosprawnością ulega przemianie będącej efektem dokonującego się w społeczeństwach XXI wieku rozwoju technologicznego nastawionego na komputeryzację i wirtualizację wielu przestrzeni ... -
Political Communication, Social Media and Popular Culture: The Adisucks Facebook Protest Case Study
(Peter Lang Publishing Group, 2013)This paper focuses on the question of how new (social) media work as tools of political messages’ distribution within converged media systems. Using a case study of the adisucks Facebook protest organized in Polish social ... -
Social media jako forma komunikacji sportowców z kibicami
(Zapol, 2012)Celem artykułu jest przedstawienie mediów społeczniościowych jako nowej formy komunikowania się na płaszczyźnie sportowiec/klub – kibic/fan. Artykuł składa się z czterech części. Pierwsza część omawia założenia teoretyczne ... -
Standardy użytkowania serwisów społecznościowych: analiza pedagogiczna
(Wydawnictwo KUL, 2014-03)Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawił, że dziś korzystanie z nich jest zjawiskiem powszechnym a liczba użytkowników liczona jest już w miliardach. Dlatego konieczną wydaje się wzmożona refleksja pedagogiczna ... -
Uniwersytet 2.0. Nowoczesna komunikacja uczelni wyższych na świecie i w Polsce
(Uniwersytet Szczeciński, 2016) -
When the Child is Born into the Internet: Sharenting as a Growing Trend among Parents on Facebook
(Adam Marszałek Publishing House, 2016)Parents actively share information about their children on Facebook, but little research has explored the extent of this issue. The goal of this paper is to theorize a new type of parents’ online activities concerning ... -
Who Is the Note-Worthy Fan? Featuring Players in the Official Facebook Communication of Mainstream Video Games
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)Video game fans participate in the official promotion of video games, either voluntarily, or unwillingly when their fanworks are appropriated and used by video game publishers. The article provides a quantitative overview ... -
Wykorzystanie stron w serwisie Facebook przez polskie dzienniki regionalne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, 2014)Przeprowadzone badania ukazują liczbowe cechy komunikacji prowadzonej przez redakcje polskich płatnych gazet regionalnych za pośrednictwem serwisu Facebook. Jako okres analizy przyjęto pierwszy kwartał 2014 r. Badania ... -
Zmarli i Facebook. Wirtualna społeczność żałoby
(Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, 2018)Zmarli i Facebook. Wirtualna społeczność żałoby. W tej postępującej wirtualizacji przyszedł czas także na sferę związaną ze śmiercią, która w naturalny sposób dołączyła do cyberrzeczywistości, kształtującej nowy wymiar ...