Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 21
Cierpliwość fana fantastyki : O tym czy fan to partyzant czy marionetka
(Komitet Socjologii PAN, Instytut Studiów Politycznych PAN, 2010)
Cyberreligia – powstanie religijnych społeczności wirtualnych
(Zakład Wydawniczy NOMOS Sp. z o.o, 2010)
Czy opłaca się mieć znajomych na GoldenLine, czyli uczestnictwo w serwisach social networking a budowanie kapitału społecznego
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009)
Eksperyment w Internecie – nowa metoda badań w naukach społecznych
(Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii
Uniwersytet Warszawski, 2009)
Edukacyjne i wychowawcze aspekty uczestnictwa w społecznościach fanów (fandomach)
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008)
Socjologiczna interpretacja zjawiska celebrities
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2011)
Artykuł jest rekapitulacją socjologicznych rozważań na temat celebrytów, jak również wskazaniem, że zjawiskiem gwiazd warto się zajmować oraz że poruszać można w jego kontekście wiele zagadnień. Tekst stanowi drogowskaz ...
Od czarnej wstążki po pochówek w piramidzie. Reakcje po katastrofie smoleńskiej na portalach społecznościowych
(Wydawnictwo IFiS PAN ; Polskie Towarzystwo Socjologiczne, 2011)
Polski antyfan. Patrząc na fanizm, nie zapomnijmy o antyfanizmie
(SWPS Academica, 2008)
Popkulturowe mity związane z miłością
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, 2010)
Prowadzenie badań w Internecie – podstawowe problemy etyczne
(Wydział Prawa i Administracji UAM, 2010)