Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 82
The Uppsala model vs. the network approach in the pro-cess of internationalization
(Politechnika Białostocka, 2020)
In the recent decades, along with the phenomenon of international cooperation growing dynamically and the fast progress in the field of new technologies, there has been a no-ticeable interpenetration of markets. The result ...
The Uppsala model vs. the network approach in the pro-cess of internationalization
(Politechnika Białostocka, 2020)
In the recent decades, along with the phenomenon of international cooperation growing dynamically and the fast progress in the field of new technologies, there has been a no-ticeable interpenetration of markets. The result ...
Czynniki kształtowania konkurencyjności portów morskich
(Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2020)
W przypadku dynamicznie zmieniającego się i podlegającego wpływowi globalizacji rynku usług portowych badanie konkurencyjności portów może stanowić ważne narzędzie utrzymywania oraz polepszania pozycji rynkowej. Wyniki ...
Zarządzanie kryzysowe w czasie pandemii w branży usług przewozów osobowych – studium przypadku Bolta i Ubera
(Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2020)
Artykuł przedstawia problematykę zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach transportowych. Sytuacja kryzysowa wiąże się z obecnie panującą pandemią koronawirusa, która ma wpływ na każdą organizację. Celem artykułu jest ...
Motywatory wpływające na zaangażowanie studentów
(Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2020)
Studenci stanowią ważny zasób każdej uczelni. Uczestnictwo w zajęciach daje im możliwość zdobycia dobrego wykształcenia, ale przede wszystkim uczy mobilizacji do ciągłego doskonalenia. Zaangażowanie studentów należy rozumieć ...
Recenzja monografii pt. „Japońskie fabryki hybrydowe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej Od socjalizmu do przemysłu 4.0” autorstwa dr Tomasza Olejniczaka
(Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2020)
Satysfakcja klientów z jakości usług kurierskich w handlu elektronicznym – wyniki badań empirycznych
(Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2019)
Uzyskanie satysfakcji klientów stanowi współcześnie jedno z najważniejszych wyzwań dla przedsiębiorstw. Wraz z rozwojem internetu i handlu internetowego nabiera ona szczególnego znaczenia, bowiem obejmuje nie tylko stopień ...
Konflikty w organizacji a motywacja pracowników do pracy
(Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2019)
W niniejszej pracy przedstawiono problematykę konfliktów w organizacji i ich wpływ na motywację pracowników do wykonywanej pracy. Konflikt jest naturalną sytuacją wynikającą z życia w grupie. Jego wynikiem jest ścieranie ...
Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji rynkowej z klientem
(Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2019)
Sprawna i skuteczna komunikacja rynkowa to jedna z ważniejszych kwestii, nad którą pracują wszystkie przedsiębiorstwa. Na przestrzeni lat, wraz ze zmieniającą się technologią, pozyskane zostały ku temu nowe narzędzia, ...
Kontrola wewnętrzna jako narzędzie realizacji zasady wiarygodności informacji prezentowanych w sprawozdaniu finansowym
(Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2019)
Obecnie w dobie gospodarki globalnej wzrasta znaczenie sprawozdawczości finansowej ogólnego przeznaczenia. Sprawozdawczość finansowa jest kluczowym narzędziem komunikowania informacji o zasobach i wynikach działalności ...