Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 15
Region turystyczny w ujęciu ekonomicznym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
Partnerstwo podmiotów warunkiem integracji narzędzi marketingowych w regionie turystycznym
(Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Pozaniu, 2005)
Planowanie strategiczne rozwoju funkcji turystycznej na obszarach metropolitalnych – przykład Poznania
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2011)
The Perception of City Image by Organized Groups of Visitors
(Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2011)
Segmentacja rynku turystycznego na podstawie pomiaru percepcji wizerunku miasta
(Uniwersytet Szczeciński, 2012)
The article discusses the necessity of segment the tourist market on the city level,
which is strongly connected with the evaluation of different attributes of the city tourism product and its image perceived by the ...
Problemy zarządzania turystyką na szczeblu mezoekonomicznym (w dużych miastach)
(WSTH w Łodzi, 2010)