Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Strategic planning for sustainable tourism development in Poland
(Taylor&Francis Group, 2018-01)
The aim of this article is to evaluate selected tourism development strategies in Poland, in the context of strategic planning, stakeholders’ participation, and sustainable development principles. A questionnaire evaluation ...
Korzyści i bariery turystyki społecznej
(Wydawnictwo WSTH w Łodzi, 2011)
Turystyka rozumiana jako siła społeczna odgrywa we współczesnym świecie ogromną rolę. Przynosi korzyści zarówno pojedynczym jednostkom, społeczeństwu, gospodarce, jak i środowisku. Wśród korzyści indywidualnych najczęściej ...
Strategie rozwoju turystyki w Polsce w kontekście zrównoważonego rozwoju
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2017)
Celem niniejszego artykułu jest ocena wybranych strategii rozwoju turystyki
w Polsce w kontekście zasad planowania strategicznego, udziału interesariuszy oraz zasad zrównoważonego rozwoju turystyki. Kwestionariusz oceny ...
Czynniki motywacyjne w turystyce kwalifikowanej na przykładzie żeglarstwa
(AWF w Warszawie, 1999)
Celem pracy jest identyfikacja motywów aktywności żeglarskiej, segmentacja rynku
żeglarskiego oraz charaktrystyka segmentów rynku poprzez zmienne społecznodemograficzne
i preferencje środowiskowe.
Żeglarstwo – styl życia czy aktywność rekreacyjna?
(AWF w Poznaniu, 1996)
No risk, no fun, czyli ile ryzyka w przygodzie?
(PTTK Kraj, 2017)
Wzrost poziomu życia oraz bezpieczeństwa społeczeństwa krajów rozwiniętych
powoduje spadek obecności ryzyka w życiu codziennym. Efektem tego jest rosnąca chęć do podejmowania różnych rodzajów aktywności ryzykownej. Ryzyko ...
Współtworzenie doświadczeń, emocje a zadowolenie i intencje osób zwiedzających atrakcje turystyczne
(Wydawnictwo SAN, 2019)
Celem niniejszej pracy jest zweryfikowanie modelu zależności pomiędzy aktywnością
w zakresie współtworzenia doświadczeń, doświadczeniami, emocjami, zadowoleniem
a intencjami behawioralnymi osób zwiedzających atrakcje ...