Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Dopuszczalne działania na liczbach w badaniach marketingowych z punktu widzenia skal pomiarowych
(Akademia Ekonomiczna we WrocławiuWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1996)
From the point of view of various scales or measurement, the author considers the following problems of data analysis in marketing research: a) transformation of scales of measurement, b) normalization of values of variables.
Conjoint measurement w analizie danych marketingowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1997)
The paper presents methodological aspects of conjoint measurement and applications or the method in marketing data analysis. In the final part of the paper a numerical example or metric conjoint analysis is discussed. We ...
Przegląd zastosowań metod klasyfikacji i porządkowania liniowego w rozwiązywaniu problemów marketingowych
(Główny Urząd Statystyczny i Polskie Towarzystwo Statystyczne, 1993)
W artykule przedstawiono przegląd zastosowań metod klasyfikacji i porządkowania liniowego w rozwiązywaniu konkretnych problemów marketingowych.
Wykorzystanie analizy czynnikowej w badaniach marketingowych
(Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 1997)
Omówiono ideę i typowe zastosowania analizy czynnikowej w rozwiązywaniu problemów marketingowych. Przedstawiono jej znaczenie w określaniu pozycji danego produktu na rynku w stosunku do produktów konkurencyjnych (na ...
Metoda detekcji interakcji (AID) w badaniach marketingowych
(Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 1995)
Podstawową dziedziną badań statystycznej analizy wielowymiarowej są badania marketingowe. Wiele technik statystycznej analizy wielowymiarowej jest praktycznie nieobecnych w badaniach teoretycznych i aplikacjach empirycznych. ...