Search
Now showing items 1-10 of 268
Internal communication in corporate groups
(Publishing House of Wrocław University of Econimics, 2015)
This chapter is dedicated to internal communication in corporate groups. It discusses internal communication systems operating in the explored corporate groups and their significance for effective human resources management ...
The possbilities of applying statisical methods to the process of enhancing quality management of chicken fodder production
(Publishing and Press Association of Universitas Russia, Saint- Petersburg, 2008)
Współpraca polsko-czeska – cele i przykładowe projekty
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2012)
W artykule przedstawiono zagadnienia dotyczące współpracy polsko-czeskiej,
cele tej współpracy oraz przykładowe projekty wspierające kooperację jednostek prywatnych, firm, instytucji otoczenia biznesu z Polski i Czech. ...
Polityka wspierania i tworzenia przestrzennych struktur sieciowych w wybranch krajach UE
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2011)
Streszczenie: W artykule podjęto rozważania nad rolą jednoczesnej konkurencji i kooperacji oraz nad tworzeniem struktur sieciowych w gospodarce regionu. Podkreślono, że mogą one być skutecznym środkiem przyciągania ...
Działania władz lokalnych na rzecz rozwoju lokalnego
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2012)
Współcześnie rozwój społeczno-gospodarczy jest postrzegany lokalnie na całym świecie i trudno sobie wyobrazić wyodrębnione jednostki przestrzenne bez zaangażowania władz samorządowych.
Władze lokalne odgrywają istotną ...
Gromadzenie danych w procedurze conjoint analysis
(Główny Urząd Statystyczny, 2001)
W metodologii conjoint analysis, w pomiarze struktury preferencji, wyróżnia się podejście dekompozycyjne, kompozycyjne i kompozycyjno-dekompozycyjne. W podejściu dekompozycyjnym, na podstawie dokonanych przez respondentów ...
Metoda detekcji interakcji (AID) w badaniach marketingowych
(Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 1995)
Podstawową dziedziną badań statystycznej analizy wielowymiarowej są badania marketingowe. Wiele technik statystycznej analizy wielowymiarowej jest praktycznie nieobecnych w badaniach teoretycznych i aplikacjach empirycznych. ...
Analysis and evaluation of the integrated it system, assisting the quality management in the production process of furniture intended for gastronomy
(Savaş Kitap ve Yayınevi, 2013)
Catering Market in Poland is developing dynamically, thanks to the everincreasing
eating out habit. Along with its prosperity, increase the demand for fi.amiture
designed specifically for restaurants, pubs, bars and cafe ...
Application of Selected Tools for Identification of Quality Defects and their Costs in the Cable Manufacturing Process
(Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2015)
Improvement of the process of production of challah through application of selected quality tools
(Croatian Quality Managers Society, 2015)