Search
Now showing items 1-10 of 78
Evaluating a museum as a tourist product using the servqual method
(ELSEVIER, 2005)
Visitor Learning at Heritage Sites
(AWF w Poznaniu, 2006)
Segmentacja rynku turystycznego na podstawie pomiaru percepcji wizerunku miasta
(Uniwersytet Szczeciński, 2012)
The article discusses the necessity of segment the tourist market on the city level,
which is strongly connected with the evaluation of different attributes of the city tourism product and its image perceived by the ...
Jakość i autentyczność: czy jedno wyklucza drugie?
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2013-11-12)
W artykule przedstawiono dyskusję stale niejednoznacznego pojęcia autentyczności (obiektywnej, subiektywnej i konstruktywistycznej) i sposobów jej uwierzytelniania, a także różne spojrzenia na problematykę jakości w ...
Ocena jakości produktu atrakcji turystycznej z wykorzystaniem metody SERVQUAL
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2002)
Praca prezentuje próbę zastosowania metody oceny jakości usług SERVQUAL w ocenie atrakcji turystycznej. Ocenie poddano zespół pałacowo-parkowy w Rogalinie – oddział Muzeum Narodowego w Poznaniu. Badania kwestionariuszowe ...
Motywy osób zwiedzających atrakcje krajoznawcze
(Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych, 2005)
Jakość w żeglarskiej turystyce czarterowej
(WSHiG, 2013)
Po raz pierwszy pojęcie czarteru jachtu użyto w Holandii w latach trzydziestych ubiegłego wieku. Czarter jachtów, jako formę działalności gospodarczą rozpoczęto prowadzić w 1955 roku na Laurowym Wybrzeżu we Francji (Gracan ...