Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 83
Negative Meanings of the Internet: the Net Regulation from the Perspective of Jeffrey C. Alexander’s Strong Program in Cultural Sociology
(Instytut Filozofii i Socjologii PAN, Wydział Filozofii i Socjologii UW, 2015)
Jeffrey C. Alexander, the founder of the strong program of cultural sociology, has described cultural meanings connected with the computer. Using the concepts of this prominent theoretician, this article relates his theories ...
Elita popkulturowego dostępu: Fanowski odbiór popkultury w Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej jako sprzeciw wobec systemu politycznego – przykład fandomu science-fiction
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2013)
Artykuł wskazuje, że analizując fanów tekstów kultury popularnej, warto zwrócić się w kierunku zaniedbywanym przez fan studies. Chodzi o potraktowanie praktyk wielbicieli w kategoriach oporu wobec ustroju politycznego ...
Between Production Capitalism and Consumerism: The Culture of Prosumption and Discovering the Mechanisms of its Functioning
(Athens Institute for Education and Research, 2013)
In sociological studies of culture, increasing attention is being paid to so-called prosumption. The article describes prosumption in the sphere of popular culture. The author proposes the term “culture of prosumption.” ...
Wirtualne państwa w zwierciadle nauk społecznych. Dlaczego warto badać mikronacje internetowe
(Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach, 2007)
Jak Web 2.0 stymuluje amatorskie dziennikarstwo i co z tego wynika dla społeczeństwa obywatelskiego
(Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach, 2009)
Cool czy nie cool, czyli jaka jest amerykańska kultura popularna?
(Austrian Association of American Studies, 2012)
Cierpliwość fana fantastyki : O tym czy fan to partyzant czy marionetka
(Komitet Socjologii PAN, Instytut Studiów Politycznych PAN, 2010)
Jak bydgoszczanie posługują się Internetem – badanie umiejętności, celów i sposobów używania Internetu w Bydgoszczy
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, 2010)
Cyberreligia – powstanie religijnych społeczności wirtualnych
(Zakład Wydawniczy NOMOS Sp. z o.o, 2010)
Czy opłaca się mieć znajomych na GoldenLine, czyli uczestnictwo w serwisach social networking a budowanie kapitału społecznego
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009)