Search
Now showing items 1-10 of 81
Fani jako specyficzna subkultura konsumpcji. Pomiędzy fanatyczną konsumpcją a oporem przeciwko konsumeryzmowi
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008)
Zależność od aplikacji, jako wyznacznik młodego pokolenia
(Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, 2015)
Elita popkulturowego dostępu: Fanowski odbiór popkultury w Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej jako sprzeciw wobec systemu politycznego – przykład fandomu science-fiction
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2013)
Artykuł wskazuje, że analizując fanów tekstów kultury popularnej, warto zwrócić się w kierunku zaniedbywanym przez fan studies. Chodzi o potraktowanie praktyk wielbicieli w kategoriach oporu wobec ustroju politycznego ...
Instytucjonalne uwarunkowania promocji czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych
(Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii UAM, 2016)
Niedostatki działań promocyjnych polskich czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych
(Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii UAM, 2016)
Wprowadzenie. Czy humanistyka i nauki społeczne są (nie)obecne?
(Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii UAM, 2016)
Granice kreatywności. Dyskurs dotyczący postaci typu mary sue w amatorskiej twórczości literackiej a reguły funkcjonowania społeczności fanowskich
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013)
Some participants of popular culture do not confine themselves to a one-time contact with a favorite book or movie. Instead, they return to fictional worlds, creating literary texts based on original works and sharing these ...
Kompetencje informatyczne a informacyjne – uczniowie i nauczyciele
(Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2015)