Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 123
Zarządzanie wiedzą i informacją w placówkach bibliotecznych i ośrodkach informacji
(Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2006)
Sfera kultury, sfera nauki: współczesny obraz biblioteki
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2014)
Edukacja czytelnicza i medialna polskiej młodzieży szkolnej. Wyniki badań ankietowych
(2014)
W artykule została zaprezentowana problematyka edukacji czytelniczej i medialnej polskiej młodzieży szkolnej. Wskazano na potrzebę kształcenia młodzieży i budowania kompetencji czytelniczych. Zasygnalizowano problem ...
Ośrodki oceny jako narzędzie badań środowiska akademickiego w kontekście usług informacyjnych
(Politechnika Śląska, 2014)
W artykule zasygnalizowano problematykę prowadzenia badań w środowisku akademickim, z uwzględnieniem procesów dotyczących świadczenia szeroko pojętych usług informacyjnych. Jako narzędzie badawcze, które może być wykorzystywane ...
Społeczne komunikowanie się biblioteki z otoczeniem. Istota, cele i zasady bibliotecznego PR
(Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, 2009)
W referacie przedstawiono problematykę bibliotecznego public relations: jego cele, zasady i cechy wyróżniające spośród systemów PR innych instytucji. Ponadto przedstawiono wyniki badania na temat stosowania PR przez ...
„Biblioteka akademicka: infrastruktura – uczelnia – otoczenie” (Gliwice, 24–25 października 2013 r.) [„Academic libraries: infrastructure – universities – surroundings” (Gliwice, October 24–25, 2013)]
(Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2013)
Zjawisko lojalności wśród klientów bibliotek
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, 2010)
W artykule przedstawiono zjawisko lojalności wśród klientów (użytkowników) bibliotek. Zaprezentowano definicje pojęcia oraz początki kształtowania się marketingu relacji. Opisane zostały elementy wpływające na lojalność ...
Merchandising – wizualna promocja biblioteki. Wprowadzenie do problematyki
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2011)
W artykule przedstawiono koncepcję merchandisingu jako sztuki zagospodarowania
przestrzeni biblioteki. Opisane zostały sposoby wpływania na zachowania czytelników poprzez wykorzystanie otoczenia, wystroju pomieszczenia i ...
Marketing elektroniczny biblioteki
(Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej w Gdańsku, 2011)
W artykule przedstawiono definicje, typologię i najważniejszą terminologię dotyczącą marketingu elektronicznego jak i jego zastosowanie w bibliotekach. Teoria
uzupełniona została wynikami badań statystycznych dotyczących ...
Przywództwo i role menedżerskie
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019)