Search
Now showing items 1-10 of 139
Internet w działaniach marketingowych firmy
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005)
Artykuł porusza nowe podejście zyskujące coraz większe uznanie w działaniach marketingowych firmy. Obecnie udaje się zauważyć odejście od tradycyjnego podejścia, jakim jest marketing masowy na rzecz marketingu indywidualnego. ...
Jak bydgoszczanie posługują się Internetem – badanie umiejętności, celów i sposobów używania Internetu w Bydgoszczy
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, 2010)
Cyberreligia – powstanie religijnych społeczności wirtualnych
(Zakład Wydawniczy NOMOS Sp. z o.o, 2010)
Czy opłaca się mieć znajomych na GoldenLine, czyli uczestnictwo w serwisach social networking a budowanie kapitału społecznego
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009)
Możliwości wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmy
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006)
Pomijając klasyczne definicje „marketingu" można powiedzieć, że marketing jest to nic innego jak sztuka przekonania kogoś do kupna czegoś, czego dana osoba nie potrzebuje, najlepiej za cenę, której nie zapłaciłaby nawet ...
O zasadach etycznych i normach branżowych w działaniach Internet Public Relations
(Wydawnictwo Naukowe SCRIPTORIUM Poznań-Opole, 2010)
Dzień bez Smoleńska? Analiza przekształceń polityki informacyjnej po katastrofie prezydenckiego samolotu 10 kwietnia 2010 roku
(Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2012)
Artykuł omawia przekształcenia polityki informacyjnej najpopularniejszych polskich portali internetowych po katastrofie samolotu prezydenckiego 10 kwietnia 2010 roku. Rozważane są trzy zagadnienia: (1) dominacji dyskursu ...
Kosowo w Internecie
(Instytut Dziennikarstwa UW, 2004-12)
To krótkie studium analizuje zawartość mediów internetowych w związku z konfliktem w Kosowie, od witryn oficjalnych (takich jak witryny NATO, ONZ, CIA, Departamentu Stanu), stron informacyjnych (BBC, CNN, Serbia Info, AIM) ...
Rozwój relacji z klientami na skalę masową
(Marketing w Praktyce, 2002-11)
Kulturowe wymiary internetu
(Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2010)
Artykuł analizuje zasady tworzące internet takie jak wolność, decentralizacja i rozwój oraz wpływ tych wartości na kształtowanie się kultury w internecie.