Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 23
Fundacja korporacyjna- narzędzie PR czy wyraz społecznego zaangażowania przedsiębiorstwa?
(Wydawnictwa Fachowe CeDeWu Sp. z o.o. ; Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, 2013)
Celem niniejszego opracowania jest znalezienie odpowiedzi na zadane w tytule pytanie: Czy fundacja korporacyjna jest narzędziem PR czy też wynikiem przemyślanej decyzji o zaangażowaniu się firmy w działania społeczne? W ...
Wykorzystanie wybranych aspektów teorii integralnej w kreowaniu nowego podejścia do przywództwa
(2016)
W artykule sformułowano cel o charakterze poznawczym, odnoszący się do efektu zastosowania teorii integralnej i koncepcji Spiral Dynamics w obszarze przywództwa. Podjęte rozważania są podporządkowane problemowi dotyczącemu ...
Wykorzystanie wybranych aspektów teorii integralnej w kreowaniu nowego podejścia do przywództwa
(Publishing House of Wrocław University of Economics, 2016)
W artykule sformułowano cel o charakterze poznawczym, odnoszący się do efektu zastosowania teorii integralnej i koncepcji Spiral
Dynamics w obszarze przywództwa. Podjęte rozważania są podporządkowane problemowi dotyczącemu ...
Perspektywa rozwojowa w kształtowaniu przywództwa
(Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2017)
W artykule sformułowano cel o charakterze poznawczym odnoszący się do przedstawienia perspektywy rozwojowej jako istotnego wymiaru współczesnego przywództwa. Podjęte rozważania są podporządkowane problemowi dotyczącemu ...
Corporate foundation as a tool for achieving corporate social goals
(Zeszyty Naukowe UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO-HUMANISTYCZNEGO w SIEDLCACH Nr 100 seria: Administracja i Zarządzanie, 2014)
In Poland the number of corporate foundations has increased rapidly in recent years. Such non-profit entities, established by companies, have not only become more numerous but also become more significant for the founding ...
Fundacje korporacyjne i ich miejsce w realizacji idei zaangażowania społecznego pracowników firm-założycieli
(Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, 2013)
Zaangażowanie w inicjatywy społeczne pracowników przedsiębiorstw, m.in. poprzez wolontariat pracowniczy, staje się jedną z bardziej popularnych form działań społecznych firm i realizowane jest m.in. poprzez funkcjonowanie ...
Organizational Culture in Non-profit Organizations - Research Findings
(Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi, 2008)
This paper aim at identifying types oforganizationał culture in non-profit organizations on the basis of the authors own research conducted over the period of 2005-2006. The research covered 120 associations and foundation ...
Organizacje niedochodowe partnerem przedsiębiorstw w realizacji strategii społecznej odpowiedzialności
(Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania PAN ; Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, 2004)
Artykuł uzasadnia tezę, że istnieje potrzeba i możliwość stosowania różnych form współpracy w obszarze realizacji strategii społecznej odpowiedzialności pomiędzy przedsiębiorstwami, a reprezentującymi społeczeństwo, ...
Filantropia korporacyjna i jej znaczenie dla konkurencyjności przedsiębiorstw – przegląd badań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)
W literaturze pojawia się coraz więcej danych wskazujących, że filantropia
korporacyjna przynosi takie korzyści, jak: wzrost sprzedaży i udziału w rynku, wzmacnianie
pozycji marki, poprawa wizerunku, wzrost zdolności ...
Corporate Foundation’s Relationship With the Founding Company and Its Role in Image Building and Corporate Community Involvement Programmes
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2015)
The research presented in this article analyses the mutual relations between corporate foundations and their founding companies, as well as the roles foundations play in building the company’s image and CCI programmes. In ...