Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 23
Rola nowych mediów w wyborach samorządowych 2010 roku w Trójmieście
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014)
Grupa Energa – identyfikacja wizerunkowa w dobrym stylu
(Oficyna Wydawnicza Atut - Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2009)
The function on visual communication in the promotion of a city (as exemplified by the case of Gdańsk)
(Wydawnictwo Novae Res; TrueSign, 2015)
The promotion of Gdańsk is a risky task to undertake, given how easy, and - at the same time - how difficult it is. The contradiction stems from the city being so widely popular. Whoever does not know Gdańsk, if only from ...
„Generacja 50+” – atut czy przeszkoda na rynku pracy?
(Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, 2009)
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej
(Oficyna Wydawnicza „Humanitas”; Verbum, 2013)
Rozwój mediów obywatelskich w Polsce
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015)
Media obywatelskie dla trzeciego sektora, czyli jak to robią w Elblągu
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015)
Syncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategies
(Oficyna Wydawnicza „Humanitas”; Verbum, 2015)
The electric power sector has been changing its attitude towards communication with the world. Social communication becomes a strategic element in managing many processes and projects. Naturally enough, the pursued ...