Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-9 z 9
Syncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategies
(Oficyna Wydawnicza „Humanitas”; Verbum, 2015)
The electric power sector has been changing its attitude towards communication with the world. Social communication becomes a strategic element in managing many processes and projects. Naturally enough, the pursued ...
Konwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mBanku)
(Verbum, 2013)
Dynamiczny rozwój Internetu w znaczący sposób przyczynił się do zmian w sposobach komunikowania pomiędzy firmą a otoczeniem biznesowym. Jeszcze do niedawna relacja komunikacyjna na linii przedsiębiorstwo – konsument ...
Między zagadką a reklamą, czyli o strukturalnym ich podobieństwie
(Marpress, 2009)
Wielokrotnie opisywano już „pasożytniczy" charakter reklamy „Reklama – jako komunikat o dominującej funkcji perswazyjnej” – adaptowała do swych celów wiele form, wśród których znalazły się między innymi struktury znane z ...
Reklama w kaszubskim radiu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009)
Reklama radiowa jest czwartą pod względem popularności formą reklamy w Polsce. Jej rola w ostatnich latach stopniowo jednak rośnie, co jest związane z coraz większym znaczeniem rozgłośni lokalnych i pełnionych przez nie ...
O znaczeniu kontekstu w tworzeniu nazw produktów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009)
Komunikowanie w reklamowych procesach nazwotwórczych odbywa się na różnych poziomach i przybiera różne formy. Ich wybór zawsze uzależniony jest od roli, jaką dana nazwa ma spełniać względem odbiorcy. Zupełnie inne kryteria ...
Skąd znamy Goździkową? – czyli o różnych sposobach charakteryzowania bohatera
(Marpress, 2011)
Od dawna wiadomo, że stosunek odbiorcy do bohatera reklamy rzutuje na postrzeganie produktu i jego ocenę. Cechy postaci wykorzystywane są do stymulowania pozytywnego wartościowania produktów bądź krytyki towarów konkurencyjnych. ...
Witamy w świecie marek! O zmieniającej się funkcji dziecka jako odbiorcy reklamy
(Verbum, 2013)
Artykuł przedstawia spostrzeżenia na temat specyfiki komunikatów reklamowych kierowanych do dzieci. Posługując się wybranymi przykładami działań Mattela (a dokładniej marki Barbie), wykazuje, że pośredni charakter komunikacji ...
Słowotwórstwo i kreacja w reklamie – o zachętach wpisanych w nazwy leków
(Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011)
W publikacjach podejmujących problematykę nazewnictwa leków zazwyczaj wskazuje się dwie kategorie nazw. Są to nazwy międzynarodowe i nazwy marketingowe. Ciekawego materiału do rozważań dostarczają szczególnie nazwy ...
Naukowa młodość i dojrzałość-perspektywy medialne i pozamedialne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017)