Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 34
Zagadnienia współczesnej komunikacji w kontekście zarządzania instytucją biblioteczną oraz potrzeb i zachowań jej użytkowników
(Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, 2022)
Artykuł ma charakter przeglądowy. Zaprezentowano w nim rozważania na temat przemian we współczesnej komunikacji, które mają także wpływ na funkcjonowanie bibliotek oraz zarządzanie nimi. W tekście zasygnalizowano najważniejsze ...
Zachowania klientów sektora usług bibliotecznych
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023)
Zdolność do rozpoznawania potrzeb informacyjnych, kulturalnych i społecznych potencjalnych i aktualnych klientów biblioteki oraz umiejętność kształtowania ich zachowań i nawyków, jak również znajomość mechanizmów, które ...
Struktura i elementy zarządzania marketingiem w bibliotece
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023)
Marketing biblioteczny rozumiany jako zespół aktywnych działań biblioteki
skierowanych na podmioty swego otoczenia w celu kreowania satysfakcji i właściwego wizerunku placówki wymaga systematycznego i skoordynowanego ...
Istota marketingu w sektorze kultury
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023)
W ciągu ostatnich dwóch dekad można zaobserwować stały wzrost zainteresowania rynkiem kultury. Zagadnienie to, wcześniej marginalizowane i niechętnie analizowane, dziś na stałe weszło do kanonu zarządzania. Nie budzi już ...
Sfera kultury, sfera nauki: współczesny obraz biblioteki
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2014)
Zjawisko lojalności wśród klientów bibliotek
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, 2010)
W artykule przedstawiono zjawisko lojalności wśród klientów (użytkowników) bibliotek. Zaprezentowano definicje pojęcia oraz początki kształtowania się marketingu relacji. Opisane zostały elementy wpływające na lojalność ...
Działalność IFLA na rzecz współpracy międzynarodowej i realizacji projektów międzyinstytucjonalnych. Przykład programu Organizacji Narodów Zjednoczonych: Transforming our world: the 2030 Agenda for Sustainable Development
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2019)
Rola systemów CRM w pozyskiwaniu wiedzy na temat klientów usług informacyjnych
(Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, 2012)
Reputacja jako czynnik wspierający budowanie relacji instytucji świadczących usługi informacyjne
(Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, 2014)
Rola zaufania w budowaniu kapitału społecznego w środowisku zawodowym bibliotekarzy. Wyniki badania
(Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu, 2020)
W artykule podjęto zagadnienie „zaufania”, które uważane jest za warunek niezbędny do budowania kapitału społecznego. Kapitał społeczny oraz zaufanie odgrywają istotną rolę w działalności wielu instytucji i społeczności, ...