Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 12
Społeczne komunikowanie się biblioteki z otoczeniem. Istota, cele i zasady bibliotecznego PR
(Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, 2009)
W referacie przedstawiono problematykę bibliotecznego public relations: jego cele, zasady i cechy wyróżniające spośród systemów PR innych instytucji. Ponadto przedstawiono wyniki badania na temat stosowania PR przez ...
Zjawisko lojalności wśród klientów bibliotek
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, 2010)
W artykule przedstawiono zjawisko lojalności wśród klientów (użytkowników) bibliotek. Zaprezentowano definicje pojęcia oraz początki kształtowania się marketingu relacji. Opisane zostały elementy wpływające na lojalność ...
The quality of library service in Polish libraries (practical study)
(Harkìvs’ka deržavna naukova bìblìoteka ìm. V. G. Korolenka, 2011)
The paper presents the results of research made for Polish libraries concerning the quality of library service, both from the readears and librarians point of view.
Psychologia motywacji „nabywcy” na rynku usług informacyjnych w kontekście funkcjonowania dużych bibliotek akademickich
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2014)
Buzz-marketing âk ìnstrument populârizacìї sučasnih bìblìotečnih poslug: dosvìd pol’s’kih bìblìotek
(Biblioteka Narodowa Ukrainy im. Władimira Wiernadskiego, 2012)
У статті йдеться про поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг.
Автор, спираючись на результати досліджень, виокремлює основні чинники, які посилюють дію нового методу ...
Standaryzowane pomiary w badaniach marketingowych bibliotek
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2010)
Zarządzanie biblioteką, w tym również zarządzanie marketingowe, oparte jest na zbiorach informacji. Dzięki nim możliwe jest podejmowanie racjonalnych decyzji, planowanie rozwoju, realizowanie wcześniejszych zamierzeń, ...
Rola systemów CRM w pozyskiwaniu wiedzy na temat klientów usług informacyjnych
(Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, 2012)
Zachowania klientów sektora usług bibliotecznych
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023)
Zdolność do rozpoznawania potrzeb informacyjnych, kulturalnych i społecznych potencjalnych i aktualnych klientów biblioteki oraz umiejętność kształtowania ich zachowań i nawyków, jak również znajomość mechanizmów, które ...
Kształtowanie wizerunku i ochrona reputacji biblioteki
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023)
Struktura i elementy zarządzania marketingiem w bibliotece
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023)
Marketing biblioteczny rozumiany jako zespół aktywnych działań biblioteki
skierowanych na podmioty swego otoczenia w celu kreowania satysfakcji i właściwego wizerunku placówki wymaga systematycznego i skoordynowanego ...