Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 12
Czy studia dla nauczycieli powinny być dwustopniowe?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego Siedlce, 2011)
Rezygnacja z jednolitych, magisterskich studiów wyższych przygotowujących do zawodu nauczyciela na rzecz studiów dwustopniowych wzbudziła wiele kontrowersji i trudności praktycznych. Autor dokonał analizy oczekiwań zwolenników ...
Internetowe zasoby dla nauczycieli historii
(EduPress Warszawa, 2011)
Nauczyciele Lubelszczyzny wobec NSZZ "Solidarność"
(Wydawnictwo Adam Marszałek Toruń, 2013)
Sprawność internetowych narzędzi wyszukiwawczych z punktu widzenia badacza dziejów Polski
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej Kielce, 2012)
Artykuł prezentuje efekty badań nad przydatnością internetowych narzędzi wyszukiwawczych z punktu widzenia potrzeb badacza dziejów Polski poszukującego danych bibliograficznych i pełnych tekstów prac naukowych. Punktem ...
Postawy nauczycieli Lubelszczyzny wobec władzy i ustroju w latach 1957-1989
(Instytut Pamięci Narodowej Warszawa, 2012)
Architektura informacji polskich internetowych serwisów edukacyjnych
(Wydawnictwo SBP, 2013)
Polskie internetowe serwisy edukacyjne tworzone są przez różnorodne podmioty. Te, które można uznać za bardziej oficjalne, związane z konkretnymi urzędami, instytucjami i organizacjami, oparte są najczęściej o architekturę ...
Otwarte zasoby edukacyjne w języku polskim - idea i praktyka
(Wydawnictwo UMCS, 2013)
Autor postanowił zbadać, jakie argumenty wysuwane są w dyskusjach na temat otwartych zasobów edukacyjnych w Polsce i jakimi zasobami w języku polskim mogą teraz dysponować uczniowie i nauczyciele. W tym celu przeprowadzono ...
Internet jako efektywna przestrzeń edukacyjna
(Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2013)
Celem niniejszego artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie, czy internet jest efektywną przestrzenią edukacyjną. Czy oferuje takie narzędzia i zasoby, które umożliwiają osiąganie pożądanych przez współczesne społeczeństwo ...
Internetowe źródła informacji dla historyka najnowszych dziejów Polski
(Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 2010)
Zabiegi cenzorskie w szkolnej edukacji historycznej w Polsce w latach 1944-1989
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Toruń, 2012)