Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 11
Proces wyłaniania kandydatów w wyborach prezydenckich 2010 roku w Polsce
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011)
Ważnym czynnikiem wpływającym na wybór kandydatów partii parlamentarnych był krótki czas na podjęcie decyzji. Wydaje się, że znaczenie miało także myślenie strategiczne liderów partyjnych i próba wykorzystania kampanii ...
Język polityki podczas kampanii wyborczej 2011 roku
(Wydawnictwo UMCS, 2013)
Kampania profrekwencyjna podczas kampanii parlamentarnej w 2011 roku
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013)
Kampania prezydencka 2010 w Polsce. Analiza strategii i technik wyborczych
(Wydział Politologii UMCS, 2010)
Reklama wyborcza w kampanii parlamentarnej 2007 w Polsce
(Fundacja Obywatelskiego Rozwoju - Ryki, 2012)
Strategie triki i błędy partii politycznych w kampanii parlamentarnej 2007
(Wydział Politologii UMCS, 2009)
Wizerunek polityczny Aleksandra Kwaśniewskiego podczas kampanii parlamentarnej 2007 roku
(Wydział Politologii UMCS, 2012)
Kampania do Europarlamentu 2009 – Analiza strategii i technik wyborczych
(Wydział Politologii UMCS, 2010)