Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Społeczna odpowiedzialność jako perspektywiczny obszar w sprawozdawczości przedsiębiorstw
(Wydawnictwo KUL, 2012)
Celem opracowania jest przedstawienie idei społecznej odpowiedzialności jako perspektywicznego obszaru w sprawozdawczości przedsiębiorstw. W poszczególnych jego częściach przedstawiono: zarys współczesnego podejścia do ...
Transparentność darowizn w marketingu społecznie zaangażowanym
(2014)
Opracowanie dotyczy informacji na temat darowizn przekazywanych przez firmy podczas kampanii marketingu społecznie zaangażowanego. Zaprezentowane rozważania dowodzą, że brak transparentności takich informacji może wprowadzać ...
Bojkotowanie produktu a preferencje wartości konsumentów
(2015)
Celem artykułu jest poznanie związku między udziałem konsumentów w bojkotach produktów a preferowanymi przez nich wartościami. Za ramy teoretyczne przyjęto koncepcję wartości według Schwartza. Analiza empiryczna wykorzystuje ...
Wpływ zmiennych demograficznych na udział konsumentów w kampaniach marketingu społecznie zaangażowanego
(Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2013)
Artykuł przedstawia rezultaty badań na temat cech demograficznych konsumentów uczestniczących w kampaniach marketingu społecznie zaangażowanego. Badania zrealizowano na losowej grupie dorosłych respondentów przy wykorzystaniu ...
Dopasowany czy niedopasowany? Jak wybór beneficjenta oddziałuje na efekty kampanii marketingu społecznie zaangażowanego
(2015)
Menedżerowie planujący kampanie marketingu społecznie zaangażowanego stają przed wyborem partnera społecznego. Wybór taki jest szeroki, bowiem organizacje nienastawione na zysk chętnie przystają na współpracę. Powstaje ...
Kluczowe elementy oferty marketingu społecznie zaangażowanego
(Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2012)
Artykuł przedstawia rozważania teoretyczne na temat skuteczności marketingu społecznie zaangażowanego. W pierwszej części tekstu przedstawiono istotę wymienionej koncepcji. Następnie opisano znacznie podstawowych elementów ...
Raporty przedsiębiorstw jako źródła informacji o społecznej odpowiedzialności
(Wydawnictwo KUL, 2015)
We współczesnej gospodarce znaczną wagę przykłada się do poziomu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Informacjami na ten temat zainteresowani mogą być między innymi konsumenci, inwestorzy, pracownicy, regulatorzy ...