Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Transparentność darowizn w marketingu społecznie zaangażowanym
(2014)
Opracowanie dotyczy informacji na temat darowizn przekazywanych przez firmy podczas kampanii marketingu społecznie zaangażowanego. Zaprezentowane rozważania dowodzą, że brak transparentności takich informacji może wprowadzać ...
Dopasowany czy niedopasowany? Jak wybór beneficjenta oddziałuje na efekty kampanii marketingu społecznie zaangażowanego
(2015)
Menedżerowie planujący kampanie marketingu społecznie zaangażowanego stają przed wyborem partnera społecznego. Wybór taki jest szeroki, bowiem organizacje nienastawione na zysk chętnie przystają na współpracę. Powstaje ...
Kluczowe elementy oferty marketingu społecznie zaangażowanego
(Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2012)
Artykuł przedstawia rozważania teoretyczne na temat skuteczności marketingu społecznie zaangażowanego. W pierwszej części tekstu przedstawiono istotę wymienionej koncepcji. Następnie opisano znacznie podstawowych elementów ...
Wpływ zmiennych demograficznych na udział konsumentów w kampaniach marketingu społecznie zaangażowanego
(Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2013)
Artykuł przedstawia rezultaty badań na temat cech demograficznych konsumentów uczestniczących w kampaniach marketingu społecznie zaangażowanego. Badania zrealizowano na losowej grupie dorosłych respondentów przy wykorzystaniu ...