Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Rozwiązywanie problemów społecznych jako przestrzeń dla sektora małych firm
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010)
Odpowiedzialność społeczna staje się ważnym wyzwaniem dla biznesu na świecie. Duże korporacje szczycą się kodami postępowania, wdrażając odpowiednie społeczne, środowiskowe i etyczne standardy. Małe firmy, zwłaszcza mali ...
Rozwiązywanie problemów społecznych jako przestrzeń dla sektora małych firm
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010)
Odpowiedzialność społeczna staje się coraz ważniejszą kwestią dla biznesu na świecie. Duże firmy szczycą się kodami postępowania i wdrażają etyczne, społeczne oraz ekologiczne standardy. Małe firmy, zwłaszcza mali ...
CSR in family business - ethnocentric meaning socially responsible?
(2015)
The aim of this paper is to provide framework and key issues relevant for research on social responsibility of family business. From providing two theoretical approaches towards social responsibility such as social capital ...
Czynniki kształtujące orientację społeczną w przedsiębiorczości
(Wydawnictwo FRUG, 2010)
Celem artykułu jest przedstawienie czynników kształtujących orientację społeczną w przedsiębiorczości. Orientacja społeczna jest odpowiedzią na zmiany ekonomiczne i społeczne zachodzące we współczesnym świecie. Pomimo ...
Formy edukacji wspierające przedsiębiorczość w pomorskiem
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2011)
Artykuł jest próbą przeglądu dostępnej oferty edukacyjno-szkoleniowej z zakresu przedsiębiorczości w regionie pomorskim. Autorki odnoszą się do działań instytucji otoczenia biznesu jak i uczelni wyższych oraz zwracają uwagę ...
O mniej lub bardziej słodkim cukrze czyli kilka uwag o odpowiedzialności społecznej firm rodzinnych i przedsiębiorstw społecznych
(2015)
W artykule, przyjmując za punkt wyjścia teorię interesariuszy Freemana, autorki podjęły się refleksji na temat specyfiki odpowiedzialności społecznej firm rodzinnych i przedsiębiorstw społecznych. Przedsiębiorstwa społeczne, ...
Odpowiedzialność społeczna biznesu – polifonia strategii, zaangażowania, doświadczeń oraz miar dużych i małych firm
(2012)
Niniejszy artykul ukazuje wielorakość podejść do zjawiska odpowiedzialności społecznej. Ta polifonia perspektyw znajduje odzwierciedlenie nie tylko w prostej próbie ukazania różnic między jej specyfiką w małych w ...