Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 14
Corporate foundation as a tool for achieving corporate social goals
(Zeszyty Naukowe UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO-HUMANISTYCZNEGO w SIEDLCACH Nr 100 seria: Administracja i Zarządzanie, 2014)
In Poland the number of corporate foundations has increased rapidly in recent years. Such non-profit entities, established by companies, have not only become more numerous but also become more significant for the founding ...
Fundacja korporacyjna jako narzędzie realizacji celów społecznych przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2011)
Celem artykułu jest analiza literatury dotyczącej fundacji korporacyjnych na świecie i w Polsce oraz wskazanie potrzeby dalszych badań naukowych nad tymi organizacjami. Ponadto autorka proponuje obszary, problematykę i ...
Koncepcja społecznego zaangażowania przedsiębiorstw CCI (Corporate Community Involvement) – teoretyczne i praktyczne podstawy zmiany w postrzeganiu roli przedsiębiorstwa w otoczeniu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2014)
Celem artykułu jest analiza teoretycznych i praktycznych podstaw rozpowszechniania się wśród przedsiębiorstw koncepcji CCI, czyli społecznego zaangażowania.
Przedmiotem analizy są aspekty teoretyczne i zjawiska obserwowane ...
Filantropia korporacyjna i jej znaczenie dla konkurencyjności przedsiębiorstw – przegląd badań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)
W literaturze pojawia się coraz więcej danych wskazujących, że filantropia
korporacyjna przynosi takie korzyści, jak: wzrost sprzedaży i udziału w rynku, wzmacnianie
pozycji marki, poprawa wizerunku, wzrost zdolności ...
Corporate Foundation’s Relationship With the Founding Company and Its Role in Image Building and Corporate Community Involvement Programmes
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2015)
The research presented in this article analyses the mutual relations between corporate foundations and their founding companies, as well as the roles foundations play in building the company’s image and CCI programmes. In ...
Global and Regional Determinants for Engaging Corporate Foundations in Company Restructuring
(Foundation of the Cracow University of Economics, 2013)
The article describes changes in the environment to which companies must adapt in order to maintain or improve their competitiv position. Performing activities within the field of social involvement such as creating corporate ...
Pozafinansowe motywy wpływające na decyzje o zaangażowaniu się przedsiębiorstw w działania filantropijne
(Dom Organizatora, 2015)
Celem artykułu jest zaprezentowanie wyników badań różnych autorów oraz fragmentów badań własnych, których wyniki stawiają pod znakiem zapytania dominujący paradygmat dotyczący filantropii korporacyjnej, który mówi, że ...
Społeczne zaangażowanie przedsiębiorstwa jako koncepcja zarządzania
(Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa, 2014)
Zasadnym wydaje się postawienie pytania czy mamy już do czynienia z koncepcją zarządzania w przypadku społecznego zaangażowania przedsiębiorstw?
W literaturze przedmiotu nie znajdujemy jednoznacznego rozstrzygnięcia, ...
Corporate Community Involvement - Agency Perspective
(Foundation of the Cracow University of Economics, 2012)
The article's aim is to set the theoretical and empirical ground for application of companies' social action. Various form in which companies achieve their social goals will be analyzed, along with the institutions that ...
Fundacja korporacyjna jako narzędzie sukcesu w realizacji strategii społecznego zaangażowania przedsiębiorstw
(Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2011)
Celem artykułu jest zaprezentowanie dotychczasowych wyników badań literaturowych na temat fundacji korporacyjnych w Polsce i na świecie, ich funkcjonowania i sposobów osiągania sukcesu w realizacji strategii społecznego ...