Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Fundacja korporacyjna jako narzędzie realizacji celów społecznych przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2011)
Celem artykułu jest analiza literatury dotyczącej fundacji korporacyjnych na świecie i w Polsce oraz wskazanie potrzeby dalszych badań naukowych nad tymi organizacjami. Ponadto autorka proponuje obszary, problematykę i ...
Fundacje korporacyjne i ich miejsce w realizacji idei zaangażowania społecznego pracowników firm-założycieli
(Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, 2013)
Zaangażowanie w inicjatywy społeczne pracowników przedsiębiorstw, m.in. poprzez wolontariat pracowniczy, staje się jedną z bardziej popularnych form działań społecznych firm i realizowane jest m.in. poprzez funkcjonowanie ...
Fundacja korporacyjna- narzędzie PR czy wyraz społecznego zaangażowania przedsiębiorstwa?
(Wydawnictwa Fachowe CeDeWu Sp. z o.o. ; Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, 2013)
Celem niniejszego opracowania jest znalezienie odpowiedzi na zadane w tytule pytanie: Czy fundacja korporacyjna jest narzędziem PR czy też wynikiem przemyślanej decyzji o zaangażowaniu się firmy w działania społeczne? W ...