Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce
(Wydawnictwo Ekonomia i Środowisko, 2015)
Social media are playing an increasingly signifi cant role as information source for holidaymakers. Although there is an abundance of research concerning good practices in its usage in marketing of destinations, little is ...
Wybrane aspekty funkcjonowania OTA na polskim rynku hotelarskim
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016)
Although online travel agencies (OTA) exist on tourism market since 1996, they represent only a fraction of coverage in scientific tourism literature. Oligopolistic type of OTA market and relations between OTA and hospitality ...
Cooperation between tourism industry and public authorities in dissemination of tourism information. The case of west pomerania province in Poland
(Uniwersytet Szczeciński, 2010)
Redukcja asymetrii informacji na rynku turystycznym może przyczynić się do bardziej efektywnego procesu wymiany, którego beneficjentami będą zarówno potencjalni turyści, jak i branża turystyczna. Budowa i utrzymanie centrów ...
Ekologia jako podstawa innowacyjnego produktu hotelarskiego
(Almamer, 2013)
Celem artykułu jest przedstawienie rozwiązań ekologicznych stosowanych przez branżę hotelarską w kontekście kreowania przez nią innowacyjnych produktów hotelarskich oraz asymetrii informacji jako przeszkody implementacji ...
Selected determinants of absorption of EU-tourism-related projects. The case of counties in West Pomerania and Lubuskie, Poland
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014)
Paper focuses on capacity of peripheral regions to absorb EU-tourism-related funds. In spite of significant amount of funds available only selected regions can attract those money and use them. This paper investigates the ...