Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 46
Ocena jakości produktu atrakcji turystycznej z wykorzystaniem metody SERVQUAL
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2002)
Praca prezentuje próbę zastosowania metody oceny jakości usług SERVQUAL w ocenie atrakcji turystycznej. Ocenie poddano zespół pałacowo-parkowy w Rogalinie – oddział Muzeum Narodowego w Poznaniu. Badania kwestionariuszowe ...
Motywy osób zwiedzających atrakcje krajoznawcze
(Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych, 2005)
Jakość w żeglarskiej turystyce czarterowej
(WSHiG, 2013)
Po raz pierwszy pojęcie czarteru jachtu użyto w Holandii w latach trzydziestych ubiegłego wieku. Czarter jachtów, jako formę działalności gospodarczą rozpoczęto prowadzić w 1955 roku na Laurowym Wybrzeżu we Francji (Gracan ...
Badania osób zwiedzających Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
(Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie, 2009)
Motywy, korzyści i zadowolenie osób zwiedzających atrakcje krajoznawcze
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2005)
Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających
(ROTWŁ, 2009)
W ostatnich latach zarówno w Polsce jak i na świecie obserwuje się stały wzrost liczby muzeów i innych atrakcji dla odwiedzających. Rośnie także frekwencja w tych obiektach. Na przykład wśród turystów przyjeżdżających do ...
Model zadowolenia z aktywności rekreacyjnej w plenerze
(Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2015)
Celem opracowania jest określenie czynników decydujących o zadowoleniu osób
podejmujących aktywność w zakresie rekreacji plenerowej i wykorzystanie ich w budowie modelu uwarunkowań zadowolenia z uczestnictwa w rekreacji ...