Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 21
Visitor Learning at Heritage Sites
(AWF w Poznaniu, 2006)
Evaluating a museum as a tourist product using the servqual method
(ELSEVIER, 2005)
Czynniki inicjacji żeglarskiej
(AWF w Poznaniu, 2000)
Interpretacja dziedzictwa w pracy przewodnika i pilota wycieczek
(Proksenia, 2005)
Praca przewodnika i pilota wycieczek jest niezwykle odpowiedzialnym zajęciem.
Według Ustawy o usługach turystycznych (1997) do zadań przewodnika należy „…oprowadzanie wycieczek, fachowe udzielanie ich uczestnikom informacji ...
Skłonność do zapłaty a cena wstępu do atrakcji turystycznej
(Uniwersytet Szczeciński, 2009)
Ocena jakości produktu atrakcji turystycznej z wykorzystaniem metody SERVQUAL
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2002)
Praca prezentuje próbę zastosowania metody oceny jakości usług SERVQUAL w ocenie atrakcji turystycznej. Ocenie poddano zespół pałacowo-parkowy w Rogalinie – oddział Muzeum Narodowego w Poznaniu. Badania kwestionariuszowe ...
Postawy żeglarzy - charakterystyka i próba typologii
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Polskie Stowarzyszenie Naukowe Animacji Rekreacji i Turystyki w Poznaniu, 2000)