Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 21
Ocena jakości produktu atrakcji turystycznej z wykorzystaniem metody SERVQUAL
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2002)
Praca prezentuje próbę zastosowania metody oceny jakości usług SERVQUAL w ocenie atrakcji turystycznej. Ocenie poddano zespół pałacowo-parkowy w Rogalinie – oddział Muzeum Narodowego w Poznaniu. Badania kwestionariuszowe ...
Motywy osób zwiedzających atrakcje krajoznawcze
(Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych, 2005)
Badania osób zwiedzających Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
(Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie, 2009)
Motywy, korzyści i zadowolenie osób zwiedzających atrakcje krajoznawcze
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2005)
Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających
(ROTWŁ, 2009)
W ostatnich latach zarówno w Polsce jak i na świecie obserwuje się stały wzrost liczby muzeów i innych atrakcji dla odwiedzających. Rośnie także frekwencja w tych obiektach. Na przykład wśród turystów przyjeżdżających do ...
Jakość produktu atrakcji turystycznych a zadowolenie, korzyści I zamiary zwiedzających: weryfikacja modelu
(Uniwersytet Łódzki, 2010)
Jakość i autentyczność: czy jedno wyklucza drugie?
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2013-11-12)
W artykule przedstawiono dyskusję stale niejednoznacznego pojęcia autentyczności (obiektywnej, subiektywnej i konstruktywistycznej) i sposobów jej uwierzytelniania, a także różne spojrzenia na problematykę jakości w ...
Korzyści wynoszone przez osoby zwiedzające atrakcje turystyczne. Segmentacja rynku
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie (Wydział Turystyki i Rekreacji), 2007)
W pracy zaprezentowano próbę wykonania segmentacji rynku osób zwiedzających atrakcje turystyczne Wielkopolski i Kujaw. Jako kryterium segmentacji zastosowano korzyści wynoszone przez zwiedzających atrakcje. Badania ...