Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Jakość produktu atrakcji turystycznych a zadowolenie, korzyści I zamiary zwiedzających: weryfikacja modelu
(Uniwersytet Łódzki, 2010)
Wrażenia osób zwiedzających atrakcje turystyczne
(2013-10-06)
Korzyści wynoszone przez osoby zwiedzające atrakcje turystyczne. Segmentacja rynku
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie (Wydział Turystyki i Rekreacji), 2007)
W pracy zaprezentowano próbę wykonania segmentacji rynku osób zwiedzających atrakcje turystyczne Wielkopolski i Kujaw. Jako kryterium segmentacji zastosowano korzyści wynoszone przez zwiedzających atrakcje. Badania ...
Motywy, korzyści i zadowolenie osób zwiedzających atrakcje krajoznawcze
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2005)
Korzyści i bariery turystyki społecznej
(Wydawnictwo WSTH w Łodzi, 2011)
Turystyka rozumiana jako siła społeczna odgrywa we współczesnym świecie ogromną rolę. Przynosi korzyści zarówno pojedynczym jednostkom, społeczeństwu, gospodarce, jak i środowisku. Wśród korzyści indywidualnych najczęściej ...