Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 41
Sprawozdanie z konferencji Zarządzanie i Organizacja Bibliotek
(2008)
21 listopada w siedzibie Ateneum - Szkoły Wyższej w Gdańsku odbyła się druga już Bałtycka Konferencja „Zarządzanie i organizacja bibliotek”, w tym roku pod hasłem: Elektroniczny wizerunek biblioteki.
Methods of effective management of library actions
(Beta, 2012)
One of the main factors which influence the effectiveness of libraries’ work are the quality of management and the manager’s choice of methods, techniques and other methods of management. Their proper use makes it possible ...
Kompetencje zawodowe bibliotekarzy. Metody badania
(Biblioteka Główna Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, 2010)
Zjawisko lojalności wśród klientów bibliotek
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, 2010)
W artykule przedstawiono zjawisko lojalności wśród klientów (użytkowników) bibliotek. Zaprezentowano definicje pojęcia oraz początki kształtowania się marketingu relacji. Opisane zostały elementy wpływające na lojalność ...
Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2008)
W referacie przedstawiono istotę badań marketingowych, w tym etapy ich prowadzenia, definicję, funkcje, typy, rodzaje źródeł i najważniejsze cechy informacji marketingowych. Omówiono także rodzaje badań marketingowych, ...
Działania public relations jako źródło informacji marketingowej o klientach bibliotek naukowych
(Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2010)
Coaching i mentoring. Metody przekazywania specjalistycznej wiedzy zawodowej w sektorze usług informacyjnych
(Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2008)
Artykuł przedstawia dwie metody zarządzania wiedzą w organizacji: coaching i mentoring. Ilustruje genezę ich powstania, główne cele stosowania, zasady funkcjonowania, etapy wdrażania obu metod oraz możliwości i walory ich ...
Koncepcje motywowania pracowników. Przegląd rozwiązań implementowanych w bibliotekach. Analiza wyników badań
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2012)
Rozwój współczesnego bibliotekarstwa, poza istotnym trendem nakierowanym na wprowadzanie nowoczesnych form archiwizacji, wyszukiwania i udostępniania danych, związany jest ze zmianami w zakresie kierowania personelem. Nowe ...
Coaching i mentoring. Metody przekazywania specjalistycznej wiedzy zawodowej w sektorze usług informacyjnych
(Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2008)
Artykuł przedstawia dwie metody zarządzania wiedzą w organizacji: coaching i mentoring. Ilustruje genezę ich powstania, główne cele stosowania, zasady funkcjonowania, etapy wdrażania obu metod oraz możliwości i walory ich ...
Reengineering w projektowaniu pracy bibliotek
(Książnica Pomorska, 2007)
Metodę reengineeringu, której pełna nazwa brzmi business process reengineering
(BPR)2, opracowali w USA na początku lat dziewięćdziesiątych Michael Hammer
i James Champy. Jej zasady pierwszy raz przedstawiono w 1993 roku ...