Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 93
Rola zaufania w budowaniu kapitału społecznego w środowisku zawodowym bibliotekarzy. Wyniki badania
(Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu, 2020)
W artykule podjęto zagadnienie „zaufania”, które uważane jest za warunek niezbędny do budowania kapitału społecznego. Kapitał społeczny oraz zaufanie odgrywają istotną rolę w działalności wielu instytucji i społeczności, ...
Budowanie wizerunku biblioteki
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2020)
W dobie rosnącej konkurencji, zauważalnej również w sektorach kultury i nauki, coraz
więcej instytucji decyduje się na stosowanie narzędzi marketingowych, mających na celu
korzystne zaprezentowanie społeczeństwu ich ...
Budowanie wizerunku biblioteki
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2020)
W dobie rosnącej konkurencji, zauważalnej również w sektorach kultury i nauki, coraz
więcej instytucji decyduje się na stosowanie narzędzi marketingowych, mających na celu
korzystne zaprezentowanie społeczeństwu ich ...
Imprezy kulturalne realizowane w ramach Nocy Bibliotek jako przykład formy promocji biblioteki
(Biblioteka Główna Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021)
W artykule zaprezentowano przebieg Nocy Bibliotek — inicjatywy mającej na celu promocję instytucji bibliotecznych. Zwrócono uwagę na zasięg i potencjał nocnych imprez kulturalnych, omówiono założenia i cele akcji, wskazano ...
Zarządzanie relacjami z klientem biblioteki
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2021)
Biblioteki to instytucje, które w coraz większym stopniu bazują na rozbudowanych kontaktach ze swoimi klientami. Ich typowo informacyjne funkcje poszerzane są o funkcje społeczne, wymagające umiejętności zarządzania relacjami ...
Katechismus der Bücherei Paula Ladewiga jako źródło inspiracji dla współczesnego bibliotekarza. Komentarz na marginesie książki Wokół „Katechizmu biblioteki” Paula Ladewiga 2 pod redakcją Zdzisława Gębołysia i Katarzyny Wodniak
(Biblioteka Główna Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021)
Książka jako produkt turystyczny (na przykładzie Grudziądza)
(2020)
Celem artykułu jest zaprezentowanie znaczenia książki regionalnej i turystycznej dla rynku turystycznego na przykładzie miasta Grudziądza. W artykule omówiono zagadnienie turystyki krajoznawczej, motywy jej uprawiania
oraz ...
Promocja jako instrument marketingu wspierający działania bibliotek w obliczu niskiego czytelnictwa Polaków. Przykłady akcji i działań promujących czytelnictwo
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2021)
Artykuł prezentuje wybrane przedsięwzięcia podejmowane przez biblioteki w celach popularyzacji czytelnictwa. Na podstawie akcji rozpowszechniających ideę „książki na start” ukazano, w jaki sposób instytucje biblioteczne ...
Problematyka zarządzania zmianami w bibliotekach akademickich na początku XXI w.
(Wydawnictwo Politechniki Lwowskiej, 2011)
The process of changes management in libraries of higher
educational institutions was reviewed based on international
experience. This process is necessary for competitiveness of libraries
for educational and information ...
Rola szkoleń i rozwoju zawodowego pracowników bibliotek w realizowaniu założeń pedagogiki bibliotecznej
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2014)