Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Conjoint measurement w analizie danych marketingowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1997)
The paper presents methodological aspects of conjoint measurement and applications or the method in marketing data analysis. In the final part of the paper a numerical example or metric conjoint analysis is discussed. We ...
Wykorzystanie analizy czynnikowej w badaniach marketingowych
(Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 1997)
Omówiono ideę i typowe zastosowania analizy czynnikowej w rozwiązywaniu problemów marketingowych. Przedstawiono jej znaczenie w określaniu pozycji danego produktu na rynku w stosunku do produktów konkurencyjnych (na ...
Pomiar preferencji studentów przy wyborze warunków zakwaterowania
(Główny Urząd Statystyczny, 1997)
Metoda conjoint analysis (measurement)l została pierwotnie zaproponowana na gruncie badań psychometrycznych. W zastosowaniach marketingowych służy do pomiaru preferencji konsumentów względem produktów opisanych wektorem ...
Normalizacja zmiennych w skali przedziałowej i ilorazowej w referencyjnym systemie granicznym
(Główny Urząd Statystyczny, 1997)
Literatura przedmiotu zna wiele formuł normalizacyjnych. Jednak rezultaty ich praktycznego wykorzystania wskazują na konieczność rozwijania i modyfikacji procedur normalizacyjnych w celu wzmocnienia ich własności ...