Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 17
Zjawisko lojalności wśród klientów bibliotek
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, 2010)
W artykule przedstawiono zjawisko lojalności wśród klientów (użytkowników) bibliotek. Zaprezentowano definicje pojęcia oraz początki kształtowania się marketingu relacji. Opisane zostały elementy wpływające na lojalność ...
Merchandising – wizualna promocja biblioteki. Wprowadzenie do problematyki
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2011)
W artykule przedstawiono koncepcję merchandisingu jako sztuki zagospodarowania
przestrzeni biblioteki. Opisane zostały sposoby wpływania na zachowania czytelników poprzez wykorzystanie otoczenia, wystroju pomieszczenia i ...
Kształtowanie pozycji bibliotek na rynku usług informacyjnych i edukacyjnych wskutek działań lobbingowych
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2012)
W artykule przedstawiono działania lobbingowe na rzecz bibliotek na przykładzie Polski. Poruszono także kwestię pozytywnych skutków oraz zagrożeń płynących z działań
lobbingowych.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w bibliotece
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2011)
Koncepcje motywowania pracowników. Przegląd rozwiązań implementowanych w bibliotekach. Analiza wyników badań
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2012)
Rozwój współczesnego bibliotekarstwa, poza istotnym trendem nakierowanym na wprowadzanie nowoczesnych form archiwizacji, wyszukiwania i udostępniania danych, związany jest ze zmianami w zakresie kierowania personelem. Nowe ...
Działania public relations jako źródło informacji marketingowej o klientach bibliotek naukowych
(Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2010)
Methods of effective management of library actions
(Beta, 2012)
One of the main factors which influence the effectiveness of libraries’ work are the quality of management and the manager’s choice of methods, techniques and other methods of management. Their proper use makes it possible ...
Kompetencje zawodowe bibliotekarzy. Metody badania
(Biblioteka Główna Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, 2010)
Biblioteki Saksonii i Turyngii – europejskie centra multimedialne. Wyjazd studyjny członków Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich do bibliotek niemieckich
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2011)
Sponsoring w działalności biblioteki
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2012)