Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8
Buzz-marketing âk ìnstrument populârizacìї sučasnih bìblìotečnih poslug: dosvìd pol’s’kih bìblìotek
(Biblioteka Narodowa Ukrainy im. Władimira Wiernadskiego, 2012)
У статті йдеться про поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг.
Автор, спираючись на результати досліджень, виокремлює основні чинники, які посилюють дію нового методу ...
Rola systemów CRM w pozyskiwaniu wiedzy na temat klientów usług informacyjnych
(Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, 2012)
The quality of library service in Polish libraries (practical study)
(Harkìvs’ka deržavna naukova bìblìoteka ìm. V. G. Korolenka, 2011)
The paper presents the results of research made for Polish libraries concerning the quality of library service, both from the readears and librarians point of view.
Działania public relations jako źródło informacji marketingowej o klientach bibliotek naukowych
(Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2010)
Zjawisko lojalności wśród klientów bibliotek
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, 2010)
W artykule przedstawiono zjawisko lojalności wśród klientów (użytkowników) bibliotek. Zaprezentowano definicje pojęcia oraz początki kształtowania się marketingu relacji. Opisane zostały elementy wpływające na lojalność ...
Psychologia motywacji „nabywcy” na rynku usług informacyjnych w kontekście funkcjonowania dużych bibliotek akademickich
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2014)
Jakość obsługi użytkownika biblioteki jako element koncepcji marketingowej
(Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2010)
W referacie przedstawiono zasady filozofii obsługi użytkownika w ramach koncepcji marketingowej. Zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych w polskich bibliotekach ilustrujące, jak wykorzystywana jest ta koncepcja w ...
Standaryzowane pomiary w badaniach marketingowych bibliotek
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2010)
Zarządzanie biblioteką, w tym również zarządzanie marketingowe, oparte jest na zbiorach informacji. Dzięki nim możliwe jest podejmowanie racjonalnych decyzji, planowanie rozwoju, realizowanie wcześniejszych zamierzeń, ...