Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Statystyczna analiza zmian liczby hoteli w Polsce w latach 1995-2004
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006)
Przedmiotem rozważań w niniejszym artykule jest statystyczna analiza zmian liczby hoteli ogółem i struktury hoteli ze względu na kategorię liczby gwiazdek w Polsce na przestrzeni lat 1995-2004.
O liczbie abonentów telefonii komórkowej w Polsce zdaniem trzech statystyków
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006)
Przedmiotem rozważań w niniejszym artykule jest statystyczna analiza i ocena zmian liczby abonentów telefonii komórkowej w Polsce jak również podjęta została próba opisu badanego zjawiska na przestrzeni lat 1998-2005 za ...
Możliwości wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmy
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006)
Pomijając klasyczne definicje „marketingu" można powiedzieć, że marketing jest to nic innego jak sztuka przekonania kogoś do kupna czegoś, czego dana osoba nie potrzebuje, najlepiej za cenę, której nie zapłaciłaby nawet ...
Rozwój społeczno-gospodarczy gmin województwa zachodniopomorskiego
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006)
Reforma administracyjna kraju, przeprowadzona 1 stycznia 1999 roku, miała stworzyć według założeń z jednej strony silniejsze województwa, a z drugiej zmniejszyć wewnętrzne zróżnicowanie gmin wchodzących w ich skład, zgodnie ...