Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 43
System informacji o środowisku dla monitoringu, rankingów i benchmarkingu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2004)
Apart from constructing programmes and creating conditions for the sustainable
development, it is essential to carry on the process of diagnosing the state of the environment.
Creating efficient information systems about ...
Segmentacja rynków międzynarodowych a zróżnicowania międzyregionalne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2004)
The objective of the hereby study is to suggest the concept of complex segmentation of international
markets, considering three-fold analysis:
- macroeconomic - on the level of countries,
- mezoeconomic - regional,
- ...
Wielowymiarowa analiza korespondencji jako narzędzie wspomagające segmentację międzynarodową bazującą na konsumpcyjnych łańcuchach celów i środków
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008)
Celem pracy jest propozycja zastosowania wielowymiarowej analizy korespondencji MCA (multiple correspondence analysis) w procesie segmentacji międzynarodowej. Kryteria segmentacji stanowią elementy konsumpcyjnych łańcuchów ...
Problematyka konwergencji gospodarczej krajów i regionów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008)
We wszystkich dziesięciu krajach przyjętych do Unii w 2004 r., począwszy od
roku 2000 odnotowywano zmiany PKB zachodzące w tempie znacznie szybszym
niż przeciętna dla UE-25. Dla niektórych z nich tempo to jest dwu- lub ...
Wielowymiarowa analiza danych jako narzędzie segmentacji regionów europejskich
(Wydawnictwo SGGW, 2007)
Makrosegmentacja dynamiczna a priori krajów Unii Europejskiej
(Technical University of Liberac, 2008)
The objective of the hereby study is the international segmentation of European Union countries with the use of basic competitiveness techniques applied by enterprises. The basic characteristics used for the analysis are ...
Conditions for effective regional segmentation
(University of J.E. Purkyně in Ústí nad Labem, 2007)
Typologia kryteriów segmentacji rynku międzynarodowego
(Technická univerzita v Liberci, 2007)
Regional diversification of economic development level in the EU, the position of Czech regions
(Fakulta sociálně ekonomická Univerzity J.E. Purkyně, 2004)
Międzynarodowe badania marketingowe - zakres pojęciowy i specyfika
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2003)