Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Cool czy nie cool, czyli jaka jest amerykańska kultura popularna?
(Austrian Association of American Studies, 2012)
Homogenizacja i amerykanizacja globalnej popkultury
(Uniwersytet Wrocławski, 2011)
Cultural globalization is a process that can be conceptualized differently. The perspective proposed by the author is based on an analysis of the functioning of cultural industry and understands it as a profit-oriented ...
Przestrzeń pozytywnego „zdezoganizowania”, czyli popkulturowo-internetowy obszar edukacji nieformalnej
(Instytut Kultury Miejskiej, 2012)
Socjologiczna interpretacja zjawiska celebrities
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2011)
Artykuł jest rekapitulacją socjologicznych rozważań na temat celebrytów, jak również wskazaniem, że zjawiskiem gwiazd warto się zajmować oraz że poruszać można w jego kontekście wiele zagadnień. Tekst stanowi drogowskaz ...
Stosunek wobec piractwa jako wyznacznik postaw prosumenckich przedstawicieli polskiej branży rozrywkowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2015)