Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Modelling the college student choice process via conjoint analysis
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1996)
In the article, the conjoint analysis method was applied to the situation in which School Management intends to start new, post high-school form of teaching opportunities. Each new school is described by five variables: ...
Dopuszczalne działania na liczbach w badaniach marketingowych z punktu widzenia skal pomiarowych
(Akademia Ekonomiczna we WrocławiuWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1996)
From the point of view of various scales or measurement, the author considers the following problems of data analysis in marketing research: a) transformation of scales of measurement, b) normalization of values of variables.
Jakość danych finansowo-księgowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Sklodowskiej, 1996)
Propozycja dynamiczno - przestrzennej analizy porównawczej struktur ekonomicznych
(Wydawnictwo Uniwesytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1996)
Współcześnie podkreśla się dużą rolę struktur ekonomicznych dla funkcjonowania
i dynamiki gospodarki regionalnej. Struktura ekonomiczna jest jednym
z czynników kształtujących proces rozwoju społeczno-gospodarczego ...