Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-9 z 9
Dopuszczalne działania na liczbach w badaniach marketingowych z punktu widzenia skal pomiarowych
(Akademia Ekonomiczna we WrocławiuWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1996)
From the point of view of various scales or measurement, the author considers the following problems of data analysis in marketing research: a) transformation of scales of measurement, b) normalization of values of variables.
Kult św. Wojciecha w polskiej kulturze ludowej. Zarys problematyki
(IAE PAN, 1996)
Artykuł prezentuje wstępne wyniki etnologicznych badań terenowych i kwerendy, rozpoczętych w 1995 roku, nad kultem i percepcją postaci św. Wojciecha w wybranych rejonach Polski, w związku ze zbliżającymi się obchodami ...
Ślady osadnictwa z epoki kamienia w Jegłowej, gm. Przeworno
(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 1996)
Modelling the college student choice process via conjoint analysis
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1996)
In the article, the conjoint analysis method was applied to the situation in which School Management intends to start new, post high-school form of teaching opportunities. Each new school is described by five variables: ...
Przestrzenne układy komunikacyjne w regionie nadmorskim. Kryteria form modelowych i perspektywy transformacji
(Wydział Ekonomii Filii UMCS w Rzeszowie, 1996)
On the Polish lowland coast there are a number of systems of city agglomerations
which are square with the coastal line. These agglomeration lie at a certain distance to
the sea and they include small towns at the river ...
Jest 6 rano, co z twoim projektem zarządzania jakością
(Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT Spółka z o.o., 1996)
Krytyka pojęć czasu i przestrzeni w filozofii Henry Bergsona
(Polska Akademia Umiejętności, 1996)
Artykuł jest analizą krytyki pojęć czasu i przestrzeni dokonanej przez wybitnego francuskiego filozofa Henri Bergsona. Analizując pojęcia liczby i czasu oraz przestrzeni funkcjonujące w naukach przyrodniczych dochodzi on ...
Ponad 90 tysięcy certyfikatów
(Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT Spółka z o.o., 1996)
Dlaczego zarządzanie jakością dotyczy tylko pierwszej zmiany?
(Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT Spółka z o.o., 1996)