Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 21
Przemiany więzi społecznych w metropoliach
(Stowarzyszenie Naukowe Przestrzeń Społeczna i Środowisko, 2013)
POSTMODERN VIEW OF THE NATURE OF THE INTERNET AS A SOURCE OF INFORMATION
(MAGNANIMITAS, 2013)
Above all, the Internet is perceived as a consequence of information tools development. Its image, however, is also a result of socio-economic changes that are of greatest importance when it comes to behaviour represented ...
Tak zwana „mowa nienawiści w internecie”: poszerzenie perspektywy o pominięte teksty badawcze i prasowe
(Obserwatorium Wolności Mediów w Polsce, 2013)
Cytaty i omówienia różnych tekstów z badawczych i prasowych dyskusji nad mową nienawiści w internecie mają za zadanie jej wzbogacenie o pomijane w bieżących dyskusjach elementy obecne już wcześniej w dyskursie publicznym.
Rodzina i szkoła a przeciwdziałanie zaangażowaniu młodych ludzi w ryzykowne zachowania online
(Fundacja Dzieci Niczyje, 2013)
The article focuses on engagement of young people in online risk behaviours. Such engagement is analyzed from the perspective of two main socialization environments – school and a family. The overview of existing research ...
Między proaktywnością i reaktywnością, czyli dylematy rodziców dzieci sieci
(Edukator Medialny, 2013)
Otwarte zasoby edukacyjne w języku polskim - idea i praktyka
(Wydawnictwo UMCS, 2013)
Autor postanowił zbadać, jakie argumenty wysuwane są w dyskusjach na temat otwartych zasobów edukacyjnych w Polsce i jakimi zasobami w języku polskim mogą teraz dysponować uczniowie i nauczyciele. W tym celu przeprowadzono ...
Internet jako efektywna przestrzeń edukacyjna
(Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2013)
Celem niniejszego artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie, czy internet jest efektywną przestrzenią edukacyjną. Czy oferuje takie narzędzia i zasoby, które umożliwiają osiąganie pożądanych przez współczesne społeczeństwo ...