Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 17
Ocena jakości produktu atrakcji turystycznej z wykorzystaniem metody SERVQUAL
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2002)
Praca prezentuje próbę zastosowania metody oceny jakości usług SERVQUAL w ocenie atrakcji turystycznej. Ocenie poddano zespół pałacowo-parkowy w Rogalinie – oddział Muzeum Narodowego w Poznaniu. Badania kwestionariuszowe ...
Motywy osób zwiedzających atrakcje krajoznawcze
(Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych, 2005)
Badania osób zwiedzających Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
(Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie, 2009)
Motywy, korzyści i zadowolenie osób zwiedzających atrakcje krajoznawcze
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2005)
Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających
(ROTWŁ, 2009)
W ostatnich latach zarówno w Polsce jak i na świecie obserwuje się stały wzrost liczby muzeów i innych atrakcji dla odwiedzających. Rośnie także frekwencja w tych obiektach. Na przykład wśród turystów przyjeżdżających do ...
Czynniki inicjacji żeglarskiej
(AWF w Poznaniu, 2000)
Postawy żeglarzy - charakterystyka i próba typologii
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Polskie Stowarzyszenie Naukowe Animacji Rekreacji i Turystyki w Poznaniu, 2000)
Korzyści wynoszone przez osoby zwiedzające atrakcje turystyczne. Segmentacja rynku
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie (Wydział Turystyki i Rekreacji), 2007)
W pracy zaprezentowano próbę wykonania segmentacji rynku osób zwiedzających atrakcje turystyczne Wielkopolski i Kujaw. Jako kryterium segmentacji zastosowano korzyści wynoszone przez zwiedzających atrakcje. Badania ...